7 oktober 2010

Målet uppnått


Dagens verk
Dagens mål är nått. Fyra nya återvinningstavlor ligger just nu och torkar på golvet i målarrummet. Det enda som är kvar att göra är att måla på ramarna lite, eftersom jag inte lyckades låta bli att kladda färg på dem. Sedan är det titlar förstås, men det kan jag grubbla på ett tag. 

Det silvriga trädet på en av de övre bilderna är förresten insidan på en kattmatskartong. Jag ogillar verkligen kattmatskartonger. De luktar illa och när man har tre katter blir det förskräckligt många på kort tid. Som dekoration på en tavla känns de dock mycket bättre. Dessutom är kartongen jag använde här väldigt väldiskad. Jag vill ju inte riskera att tavlorna luktar skunk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin! Vilka fina små tavlor! Härlig färgskala! Trevligt med husfasader, oxå! :)

Elin sa...

Tack! De gör sig bra tillsammans, det tycker jag också.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...