29 oktober 2010

Galet effektiv

Halvgalen Mira i Dallas-frisyr
Jag känner mig lite halvgalen, fast på ett bra sätt. Det handlar inte om nya kreativa övningar. De målningar jag har påbörjade får vänta ett tag till, för jag är inne i en hysterisk beta-av-listor-period. Alla sådana där måsten som gärna samlas på hög och inte alltid är så roliga att ta itu med ska nu bli utförda, och fort ska det gå! Varför skjuta upp saker man kan göra på en gång? Det ska bli mitt nya motto. Vi får se hur länge det håller.

2 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Skulle också behöva smittas av beta-av-listan lite, är otrolig på att påbörja projekt men har svårt att slutföra, för då har tanken redan landat på nästa projekt!
Tack för hälsningen hos mej!
Trevlig helg, Eija

Elin sa...

Det skulle vara skönt att ha någon som kunde avsluta alla projekt, så kunde man fortsätta att fokusera på att starta upp nya! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...