11 augusti 2010

Personlig kalender

Min egen lärarkalender


Skolan har börjat för oss lärare och min hjärna har inte riktigt hängt med i förändringen. I går kväll var jag helt tom och trött och orkade inte göra annat än att sitta i tv-soffan. I kväll är det något bättre och jag har i alla fall fixat till årets nya lärarkalender så att jag blir påmind om måleriet även i skolan. Tyvärr lyckades jag kladda med limmet ovanpå bilden och så hamnade den lite snett... Jag får skriva ut en ny och klistra fast i morgon. Idag har jag gjort mitt. 


2 kommentarer:

Wenche sa...

Jag gorde också så där klistrade mina bilder på lärarkalendaren och annat, det blev roligare då.

Elin sa...

Wenche: Ja, dessutom riskerar man ju inte att någon annan tar fel, vilket har hänt mig tidigare...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...