2 augusti 2010

Ateljé Orsta

Skylt vid vägen
Dörren står öppen till utställningslokalen









































Hemma igen efter en vecka i vid Höga kusten. Dagarna spenderade jag i Orsta, en liten by utanför Nordingrå, där jag ställde ut mina tavlor i ett ombyggt stall. Lokalen var mysig och omgivningarna otroligt vackra, men tyvärr kom det inte så många besökare. Jag ägnade dagarna åt att läsa böcker och prata med ateljéns trevliga ägare Carin med familj (och katt) så det gick ingen nöd på mig. Dessutom tyckte de få besökare som kom om mina tavlor. Jag sålde sex stycken och fick en beställning på en sjunde, vilket jag inte alls räknat med. Jag är nöjd.

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj, sex sålda tavlor trots få besökare, det är ju kanon! Förstår att du är nöjd. Tavlan jag köpte av dig kom fram välbehållen och är jättefin :).

Elin sa...

Sara: Skönt att du är nöjd! Och att den kom fram hel. Man vet ju aldrig, även om jag tyckte att det kändes säkert.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...