14 juni 2010

Tankar

Ska jag våga?

Dagen har spenderats på resande fot, med personalavslutning på jobbet. Vi har varit på tryckerimuseum och ätit lunch på en gammal fäbod. En lyckad dag. Många fina bilder har jag knäppt, på den gamla inredningen i tryckeriet och på dukningen i den gamla ladan där vi åt, men den bild som bäst illustrerar mina tankar under dagen är den lilla hönan som ser ut som om hon funderar på om hon ska våga hoppa upp på bordet. Det är så mycket jag vill göra, och jag vet att man måste våga för att vinna, men det är inte alltid så lätt. Det finns ju annat att ta hänsyn till också, inte bara det egna modet.

2 kommentarer:

Irenes tavlor sa...

vilken bra bild..
det är bra kul att fota../Irene

Elin sa...

Irene: Visst är det kul att fotografera, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Hönan på bilden är den enda djurbild som blev bra fast jag försökte få fina bilder på både getter och ståtlig tupp.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...