26 april 2010

Kreativitet på jobbet



Blommar i mitt köksfönster

Fyra dagar i veckan arbetar jag som högstadielärare i Österfärnebo, en liten by några mil härifrån. Många elever som går, och har gått, på skolan är kreativa på olika sätt. Det kan handla om musik, fotografi eller teckning. Nu har bibliotekarierna i Österfärnebo bjudit in till en konstvecka på biblioteket där gamla och nya elever, lärare och andra konstnärliga färnbobor får delta. Utställningen pågår 17-20 maj och jag har lovat att jag ska delta. Det ser jag verkligen fram emot. Att göra något kreativt och roligt tillsammans. Det kan bli bra.

2 kommentarer:

Titti sa...

Låter trevligt! Olika åldrar och erfarenheter som möts och får samarbeta.

Elin sa...

Ja, det ska bli trevligt, hoppas jag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...