29 mars 2010

Checklista

Återvinningskonst, 2010, 15x15 cm, blandteknik

Tre dagar kvar till hängning av utställningen och jag känner behov av att skriva en lista - ett sätt att försöka bringa ordning i ett förvirrat sinne. Före torsdag måste jag...

... köpa röda och gröna prickar ifall jag säljer någon tavla. Klart!
... köpa klisterlappar med små siffror på. Klart!
... hitta på titlar till alla tavlor. Klart!
... skriva en prislista. Klart! Kan inte skriva klar än eftersom jag inte vet vilken ordning de ska hänga i...
... skriva om min presentation lite. Klart! Det blev bara väldigt lite -jag lade till två utställningar...
... skriva ut presentation och prislista Delvis klart. Har skrivit ut presentationen.
... skicka mail till några med inbjudan till utställningen. Klart! Bara två... någon mer som vill ha?
... dela ut kataloger till några som jag vet vill ha en. Delat ut till en, fler i morgon.
... fixa något att ha på mig. Inte klart - jag får gräva djupt i garderoben.
... göra en preliminär plan för hur tavlorna ska hänga. Inte gjort - det löser sig i morgon...

Och säkert en hel del till som jag glömmer just nu. Men, men... dags att sätta igång!
SÅLD!

5 kommentarer:

Therese - Pyssel och Design sa...

Spännande med utställning! Vart ska utställningen vara?
Kul att ha hittat hit till din blogg, kommer tillbaka :)

Elin sa...

Therese: Kul att du hittat hit. Jag ska ställa ut på Göransson Arena i Sandviken tillsammans med fyra andra konstnärer. Det är en årlig tradition med en konstrunda här på påsken och i år är första gången jag är med.

Helena sa...

Å vad kul det ska bli!! Blir helt sprallig :-) Ett stort lycka till nu!!
Glad påsk!

Titti sa...

Hej, hade tänkt komma och titta men nu blir det annat program för just den helgen. Ska försöka få till det en annan gång istället. Skulle vara trevligt både att träffas och att se det du målar i verkligheten. allt gott!

Elin sa...

Helena: Du är rolig du. Nästa gång tycker jag du ska vara med också. Dags att sätta igång igen?
Titti: Det blir fler gånger. Det skulle vara kul att träffas IRL.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...