6 augusti 2009

Lycka är att måla

Sonia har inte riktigt förstått var färgen ska vara
Gårdagens måleriövningar för flickorna resulterade i två grönblå monster som blev tvättade i den uppblåsbara poolen. Det var inte riktigt så jag hade tänkt mig det men de var lyckliga. Och det är precis vad jag är idag eftersom det är min målardag idag. Morgonen har ägnats till att röja i målarrummet så att jag överhuvudtaget får plats och nu är det dags. Underbart. Förhoppningsvis ser jag ut som Sonia när dagen är över - och då tänker jag inte på färgen utan det lyckliga leendet.

2 kommentarer:

Ingela sa...

Vilken härlig bild!
/Ingela

Elin sa...

Ingela: Jag håller med. Kunde inte låta bli att hämta kameran... Peter däremot tyckte inte det var lika härligt när han skulle försöka få bort färgen. Jag tror Sonia fortfarande är lite grön i öronen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...