26 juli 2009

Några dagars uppehåll

Jag hann måla en hel del i går. Tavlan jag påbörjade blev nästan klar. Tyvärr har jag fortfarande inte fått de kilramar som jag beställde i veckan så jag hann inte göra den riktigt färdig. Kilramarna och resten av materialet kommer antagligen i morgon, men arbetet får vänta till på onsdag. Vi har en av kusinfamiljerna på besök, så det blir varken tid för målning eller dator i ett par dagar, men sedan så... Jag har förhandlat med min man om resten av veckan. Onsdag, torsdag och fredag får jag måla på förmiddagarna om han får träna på eftermiddagarna. Det kan jag gå med på!

2 kommentarer:

teolinda sa...

Morgonkram...

...med din tillåtelse...?

Äsch jag menar bara..."God morgon..."

Elin sa...

Teolinda: God morgon själv.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...