18 juli 2008

Länklista

När jag startade den här bloggen tänkte jag mig att jag skulle bli mer kreativ på flera områden. Jag ville arbeta med måleri, keramik och textil, men hittills har det mest handlat om måleri. Som jag tidigare nämnt har jag dock köpt en drejskiva tillsammans med en vän som delar mitt intresse för lera. Hon och hennes man har gjort i ordning en keramikverkstad i källaren dit jag kan åka när lusten infinner sig. Det ska bli snart. Kanske i morgon. Hursomhelst så har även min vän, Helena, startat en egen blogg (efter lite påtryckningar från mig) som heter Fröken Fingerfärdig . Dit kommer du genom att klicka på direktlänken här i inlägget, eller titta i min nystartade länklista till höger på sidan. Fler intressanta länkar kommer så småningom.

2 kommentarer:

Helena sa...

Hej hej!
Tänk att jag slutligen lyckades få till en länk till dig. Det är så roligt att blogga, så jag får tacka för dina påtryckningar! Jag hoppas på ett besök i verkstaden imorgon, lovar att hålla mig undan så du kan fokusera på leran...

Elin sa...

Vi får se om det blir idag (lördag). Jag ska handla med Mira, fika hos mamma och pappa, sy gardiner till verkstaden... och så ska Peter snickra lite. Dagen ser full ut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...