5 juli 2008

Arbete pågår

Pågående arbete
Just nu målar jag på tre tavlor samtidigt. De är långt ifrån färdiga men jag visar dem ändå eftersom det antagligen kommer att ta ganska lång tid innan de blir färdiga. Det finns så mycket annat som lockar i semestertider. I morse gick jag upp klockan sex för att hinna måla lite innan vi satte igång med övriga planerade aktiviteter. Problemet är bara att jag har svårt att slita mig när jag väl har börjat. Men nu är det slutmålat för idag. Kanske jag hinner lite i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Håller verkligen med om att tidsbristen är ett tankefel som man kan jobba bort. Vi får öva oss tillsammans!!!

Roligt att du kommit igång med din "serie". Spännande att se vad det blir av de andra kvadraterna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...